zaterdag 24 oktober 2009

Stille hint...

Ed heeft gelijk, ik moet weer wat meer op mijn blog schrijven. Waarover dan? Over de reden waarom ik niet op mijn blog heb geschreven dan maar.
Daar zijn verschillende redenen voor. Ten eerste heb ik het nieuws over de ondergang van de DSB bank met veel belangstelling gevolgd, ten tweede hadden ze op de BBC een nieuwe serie Masterchef, die ik van mezelf moest volgen en ten derde heb ik me gestort op nieuwe studies.
Eerst een crashcursus CSS gedaan en daarna wilde ik Joomla gaan doen. Dat had nogal wat voeten in aarde want je moet dan eerst een webserver installeren met PHP en SQL.
Dat was allemaal nog niet zo moeilijk maar ik kreeg Joomla niet aan de praat. Achteraf bleek dat ik een oudere versie van PHP moest hebben omdat Joomla niet werkte met de versie die ik erop had gezet.
Maar alles werkt nu en als ik alles heb doorgrond wil ik voor mezelf beginnen met websites bouwen en templates maken voor blogger en Joomla.
Daar kun je het dus even heel druk mee hebben. Maar ik zal mijn leven beteren.

4 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei

You’d better!

Anoniem zei

Succes met Joomla! Ik gebruik al jaren Frontpage. En dat werkt uitstekend.

Hadriana zei

@Madame, maak je websites met Frontpage?
Ik wil Joomla gebruiken omdat het zo gemakkelijk bij te werken is.
Hoe gaat het met je man?

Anoniem zei

Ik hang momenteel nog wat vast aan dreamweaver, maar ik ben van plan na mijn studies ook es dieper op Joomla in te gaan. Tegen dan ben jij al expert en weet ik waar ik met mijn vragen heen kan ;-)