vrijdag 13 juni 2008

Red Hot Chili Peppers

Nee, die waren niet door de groenteboer gebracht maar die schalden door de luidsprekers in de kleedkamer van de bestralingsruimte. Californication zongen ze.
Vandaag was het de achtste bestraling. Dat betekent dat ik er nog 18 te gaan heb, maar het begint toch flink op te schieten. Morgen weer en dan ben ik er één dag vanaf.
Er liggen wel aardige bladen in de wachtruimte, ik zag Esquire, Avant-Garde, Cosmopolitan en Vrij Nederland naast alle ochtendkrantjes die je ook op stations vindt.


Als je zo in de wachtruimte zit ga je je afvragen waar al die mensen voor bestraald worden. Er lag op een van de stoelen een soort zwemband met een badstof hoes. Vijf minuten later kwam de eigenaresse van de zwemband uit het kleedhok en aan de manier van lopen zag ik waar ze ongeveer bestraald was. Aargh! Het zal je maar overkomen.

3 opmerkingen:

Gaby zei

Heerlijk voor je dat je even weekend hebt van de bestralingen. Geniet ze ervan.

Lieve groet,
Gaby

Hadriana zei

Gaby! fijn om van je te horen. Ik was een beetje bezorgd over je maar ik ben naar je website gegaan en ik las dat je weer volop bezig bent met bloggen.

Liefs
alice

Anoniem zei

Succes vandaag nog en dan maar even genieten van je vrije weekend!
Fijn weekend.