maandag 14 juli 2008

Tijdschriften

Als je een Bekende Nederlander bent kun je ook je eigen glossy uit laten geven.
We hebben nu
  • Catherine (presentatrice)
  • Youp(cabaretier)
  • Heleen(schrijfster, stout)
  • Dinant(zanger van Kane)
  • Linda(presentatrice, actrice)
Dat zijn dan de tijdschriften die ik gezien heb maar Joost mag weten wie er nog meer een glossy hebben. Wat moeten we daar toch allemaal mee? De Youp lag in het ziekenhuis en die heb ik gelezen. Ik vond hem best aardig, het was geen straf om hem te lezen. Maar toen ik las dat hij met Joop Braakhekke regelmatig kookte begreep ik het even niet meer.
De andere tijdschriften ken ik niet. Als ik in een winkel ben heb ik ook geen neiging om er even ééntje snel open te slaan.
En wat moeten we straks als ook Gerard Jolink, Gordon of Frans Bauer met zo'n glossy beginnen?
Ach God, daar moet je toch niet aan denken!

2 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei

Ik ben geen Bekende Nederlander, maar iedereen kan mijn glossy toch lezen. Er is een nieuwe glossy bijgekomen: Ben & Wouter.

Anoniem zei

Ik zou het ook niet weten, maar ach, ze moeten toch wat die BN ers.
Groet he!