woensdag 6 februari 2008

Even erg druk met andere zaken

6 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ben Hoogeboom zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ben Hoogeboom zei

Dag lief,
Mijn password weet ik niet meer, ik weet alleen mijn Google-password dat ik overal elders ook gebruik. Maar dat lukt hier niet, dus daar heb ik een ander password voor gebruikt, ooit.
Maar dat kan ik dus, zeg je, in mijn ‘Account’ vinden. Sja. Waar kan ik díe dan weer vinden...
Brrr, wat een problemen!

Je toegenegen Ben.

Ben Hoogeboom zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ben Hoogeboom zei

Dag lief,
Met spam enzovoorts doe ik het aldus. Ik kijk die mails niet in, ik verwijder ze direct. Aan het eind van de week verwijder ik bovendien de verwijderde items. Dus er staat niets komma nul aan spam in mijn mailprogramma.
Quicknet ‘zuivert’ vantevoren, dacht ik me te herinneren, alle spam. Wat er tussendoor glipt, staat met {SPAM?} aangeduid, wat ik opvat als SPAM!

Je toegenegen Ben.

Ben Hoogeboom zei

Bedankt, lief.
Ik heb een mail gestuurd. Ik ben voor een gmail-contact! Ik zit al op gmail, daar zal ik eerst eens rondkijken.