woensdag 9 januari 2008

De kogel is door de kerk!

Per 1 juli heb ik ontslag aangevraagd en houd ik op met werken. Vandaag heb ik de bevestiging ervan gekregen.
Dat houdt in dat ik nog 118 dagen moet werken.
januari 16 dagen
februari 21 dagen (schrikkeljaar)
maart 21 dagen
april 22 dagen
mei 22 dagen
juni 21 dagen
-----------
123 dagen
- 5 dagen --> feestdagen
-----------
118 dagen

Maar ik heb nog ongeveer 60 vakantiedagen staan, die betalen ze niet uit dus ik moet eigenlijk nog 58 dagen werken.

Dan blijven er een aantal mogelijkheden over.
1. Per 1 april weggaan , in de praktijk wordt dat dan ietsje eerder.
2. Een week werken en een week vrij.
3. Een maand werken en een maand vrij.
4. Om de dag gaan werken
5. M.i.v morgen 60 dagen vrij nemen en dan terug naar mijn werk.

Mogelijkheid 1 geeft me te weinig tijd om erop voorbereid te zijn. Ik heb daar dan 29 jaar gewerkt en dat is verdomd lang.
Eigenlijk lijkt mij optie 2 het leukst.

Geen opmerkingen: