vrijdag 25 januari 2008

Voornemens

Als het nieuwe jaar alweer aardig op weg is komen bij mij nog wel eens wat goede voornemens bovenborrelen.
Hier zijn ze:

► Altijd mijn veiligheidsriem omdoen en niet wachten tot ik een politieauto zie.
► Minder lang slapen (dit gaat heel moeilijk worden)
► Alle post direkt openmaken en niet wachten tot er een dreigbrief komt van een incassobureau.
► Niet wachten met tanken tot de benzine bijna op is.
► Niet altijd al het kleingeld in het laatje van mijn Smart stoppen. Dat rammelt teveel. Bovendien moet je maar zien hoe je al dat kleingeld weer wegwerkt.
► Als ik moe ben of teveel gedronken heb wèl mijn contactlenzen uitdoen.

Met dank aan Ben, die mij leerde om de alt toets in combinatie met cijfers te gebruiken. ► = alt + 16 op het numerieke toetsenbord.

Geen opmerkingen: