zaterdag 18 oktober 2008

Waar waren we ook weer?

Ergens gedurende de afgelopen week kon ik bij de longarts terecht omdat niet alles naar wens verliep. Op medisch gebied dan, voor andere dingen die niet naar wens verlopen zoek je andere oplossingen,

Ik had een luchtweginfectie die werd behandeld met twee Zitromax kuren, ik had geen koorts maar toen ik werd behandeld kreeg ik wel koorts. Net de omgekeerde wereld.
'Ik wil even luisteren' zei hij.''Ik denk eerder aan een KNO probleem''
Hij hoorde geen longproblemen, maar dit moest wel behandeld worden met Amoxilline/Clavulaanzuur 875/125, een kuurtje Zitromax 500 Mg een veerstuiver voor in mijn neus.
Ik heb het allemaal bij de apotheek gehaald en toen ben ik op de bank in slaap gevallen om daar de eerstvolgende vijf dagen alleen in uiterste noodzaak af te komen.
Ik heb wel braaf mijn medicijnen gebruikt dat kon ik zien, ik heb ook met B. gemaild, vnl wartaal en ik ben vijf dagen uit mijn leven kwijtgeraakt.
Die zal ik wel nooit meer inhalen maar het was mooi dat we in ieder geval dit weekend een extra uur hadden. Vanmorgen toch weer even op controle geweest bij de longarts en die heeft me de vijfde penicilline kuur voorschreven en nog een kuur Prednison,
Dus ik kan weer vooruit .

3 opmerkingen:

Masjenka zei

Zitromax, Prednison, Clavulaanzuur, namen die zo uit het logboek van Captain Kirk hadden kunnen komen, maar helaas, jouw arts was geen Dr. Spock.
Blij dat je er weer bovenop bent Hadriana, en die verloren dagen, troost je dat het er 'maar' vijf waren.

Ibella zei

Tjeetje, dat is ook heftig. Nu maar hopen dat je van al die medicijnen opknapt. En die vijf verloren dagen, ach laat die maar. Belangrijker is dat je vooruit kunt kijken.
Liefs Ibella

Anoniem zei

Dat is heftig.
Nu maar snel opknappen hoor!
rare gewaarwording denk ik, om zomaar dagen kwijt te zijn.
Maar je bent er weer, dat is het belangrijkste.