
Nee, dit gaat niet over afvallen maar over iets héél anders.
Een stukje op het weblog van Jetty bracht me op een link en toen ik dat las stonden mijn haren bijna recht overeind.
De nieuwste rage: je neemt een tampon en een schaaltje met drie glaasjes wodka, je legt de tampon in de wodka. En dan? Absorberen maar!
Als de tampon vol is getrokken met wodka kan een vrouw de tampon vaginaal inbrengen en een man anaal.
Ik denk niet dat ik verder wil weten hoe zo'n man dat doet want het lijkt me niet gemakkelijk. Misschien brengt een tonic-stamper uitkomst.
En waarom zou je zoiets willen doen? Het schijnt dat je er verschrikkelijk dronken van wordt.
Voor de prijs van één tampon en drie glaasjes wodka kun je zo'n kans niet aan je voorbij laten gaan, natuurlijk.
De alcohol wordt direct in je bloed opgenomen dus van het ene op het andere moment ben je liederlijk dronken en doordat je de alcohol niet binnen krijgt kun je er ook niet dik van worden.
Dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.
De rage is inmiddels ook tot Nederland doorgedrongen en er schijnen zelfs al feestjes te worden georganiseerd waar je gezamenlijk deze genoeglijke bezigheid kunt beoefenen.
Het leven wordt steeds leuker!
