woensdag 21 januari 2009

Slimming


Nee, dit gaat niet over afvallen maar over iets héél anders.
Een stukje op het weblog van Jetty bracht me op een link en toen ik dat las stonden mijn haren bijna recht overeind.
De nieuwste rage: je neemt een tampon en een schaaltje met drie glaasjes wodka, je legt de tampon in de wodka. En dan? Absorberen maar!
Als de tampon vol is getrokken met wodka kan een vrouw de tampon vaginaal inbrengen en een man anaal.
Ik denk niet dat ik verder wil weten hoe zo'n man dat doet want het lijkt me niet gemakkelijk. Misschien brengt een tonic-stamper uitkomst.
En waarom zou je zoiets willen doen? Het schijnt dat je er verschrikkelijk dronken van wordt.
Voor de prijs van één tampon en drie glaasjes wodka kun je zo'n kans niet aan je voorbij laten gaan, natuurlijk.
De alcohol wordt direct in je bloed opgenomen dus van het ene op het andere moment ben je liederlijk dronken en doordat je de alcohol niet binnen krijgt kun je er ook niet dik van worden.
Dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.
De rage is inmiddels ook tot Nederland doorgedrongen en er schijnen zelfs al feestjes te worden georganiseerd waar je gezamenlijk deze genoeglijke bezigheid kunt beoefenen.
Het leven wordt steeds leuker!

9 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei

Laat ik nou altijd gedacht hebben dat het leuke van drinken het drínken was.

Anoniem zei

Tja, als ik al wodka zou drinken, zou ik het toch liever drinken, geloof ik. Maar op deze manier is het wel een goedkoop avondje stappen.

Masjenka zei

Het geeft een nieuw perspectief aan de alcoholcontroles: 'Wilt u even in het zakje blazen mevrouw?'

Hadriana zei

Kennelijk denkt men er anders over in die kringen. Volgens mij ben je snel uitgestapt na zo'n 'behandeling'
Ik denk dat je dan gevloerd bent.

Hadriana zei

Het schijnt dat je wel degelijk bij een alcoholcontrole door de mand valt. Nou ja, dat heb ik gelezen en ik weet natuurlijk niet wat het waarheidsgehalte van die verhalen is.

Masjenka zei

Wat me vooral van dit stukje bij zal blijven is de Tonic-stamper..

Hadriana zei

Zulke beelden blijven hangen he?

Ben Hoogeboom zei

Zulke dingen kunnen zeer pijnlijk blijven hangen, ja.

Anoniem zei

Met een tonic stamper woehahaha..
Hier zou ik echt niet verder willen weten hoe die man dat doet hihihi.