woensdag 5 november 2008

Neerlands hoop in bange dagen

4 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei

Inderdaad de twee grootste slijmballen die ons land telt. Ze kunnen niets, ze kunnen niet zingen, ze kunnen ook geen grapjes maken, ze hebben ook nog nooit een boek in handen gehad. En daar beroemen ze zich op!
Wordt het niet eens tijd, deze soort van homosexuelen van het scherm te weren, heren?
Ik vraag dit als heterosexueel, godzijdank, want homosexueel zou ik niet willen zijn, met zulke voorbeeldfiguren.

Hadriana zei

Ze hebben ook weinig hersencellen en die zitten volgens mij niet waar ze thuishoren maar 70 cm onder hun neus.

Masjenka zei

Wie zijn deze heren eigenlijk?

Hadriana zei

Tja Masjenka, het zijn Geer en Goor, oftewel Gordon en Gerard Jolink.Het zijn twee zangers of wat daarvoor door moet gaan.
Geer zou zijn ziel nog verkopen aan de duivel als dat genoeg geld opbracht en Goor maakt flauwe televisieprogramma's voor de commerciëele omroep.
Geer heeft ook het campagnelied gezongen voor Pim Fortuyn, ik weet niet of je die nog kent.
Het zijn gewoon twee braakballen, een ander woord kan ik niet voor ze vinden.