woensdag 11 juni 2008

Bestraling

Vandaag was het computersysteem van het ziekenhuis weer op tilt. Ze hadden geprobeerd me te bellen maar ze bleken niet het goede GSM nummer te hebben. Het gevolg hiervan was dat ik voor de kat zijn viool naar het ziekenhuis ben gereden en direkt weer terug naar huis kon.
Ik moest ook wel naar huis want onderweg naar het ziekenhuis ontdekte ik dat ik mijn portemonnee was vergeten. Tot mijn grote vreugde vond ik nog wat wisselgeld in het laatje van mijn Smart anders had ik niet eens het parkeren kunnen betalen.
Zaterdag moet ik de bestraling van vandaag inhalen.
Een lichtpuntje was dat ik mijn kamergenootje uit het ziekenhuis tegenkwam die net een infuus met Herceptin had gekregen.
Omdat ik op tijd wilde zijn voor de bestraling (sic) kon ik helaas maar een paar woorden met haar wisselen.
Eén van de bestraalden is een groenteboer en hij neemt op woensdag altijd iets mee voor zijn medemensen die ook bestraald worden. De vorige week had ik een bakje Roma tomaatjes van hem gekregen en deze keer stond er een enorme doos met paprika's.
De assistenten vroegen of ik ze mee wilde nemen omdat er niemand meer zou komen maar ik wist niet wat ik met 40 paprika's aan zou moeten dus ik heb er, bescheiden als ik ben, eentje genomen.
Maar het was wel een tweede lichtpuntje.

3 opmerkingen:

Ibella zei

wat zijn we tegenwoordig toch afhankelijk van computers, goed, maar toch ook eng.
Wel ja, 40 paprika`s. Gezond, maar heel veel.
Ik hoop dat morgen alles gewoon gaat met de computers.
Groetjes Ibella

Anoniem zei

Hoop dat alles morgen weer goed gaat.
Ppff, 40 paprika's dat is wel heel veel
Groet Marjolijn.

Anoniem zei

Goh zeg balen dat het niet door ging.
Maar wat een leuk idee van de groentenboer dat is echt heel leuk,hoewel 40 paprika's wel een beetje veel is o).
groeten Hendrike