vrijdag 27 juni 2008

Bestraling.

Nog zeven keer bestralen en dan zit het erop. Ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind want het begint een beetje pijnlijk te worden. De littekens trekken erg en daardoor is mijn bewegingsvrijheid wat beperkt. Gisteren toen ik op de Silhouette werd bestraald had ik moeite mijn arm in de armsteun te leggen.
Ik weet niet waarom die machine zo genoemd is, de andere machine heet Clinac en die is nog maar twee jaar oud. Op de Silhouette werd ik acht jaar geleden ook bestraald.
Maar goed, het grootste gedeelte zit er nu op en op 8 juli is de laatste keer.
Ik zie het er niet van komen dat ik de Youp en de Vrij Nederland die in de wachtkamer liggen nog uit krijg want meestal kan ik direkt doorlopen naar de kleedkamer. De Opzij heb ik wel uitgelezen.
Ik vind het ook een beetje vreemd om in de wachtkamernog te gaan zitten lezen na het bestralen.
Dan lijkt het net alsof je thuis niets te lezen hebt. Niets is minder waar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha, fijn dat je mag gaan aftellen. Hoop dat de laatste loodjes niet al te zwaar gaan worden.
Zet hem op, lieve meis!!
Toch een fijn weekend he
Liefs Marjolijn.