maandag 31 december 2007

Jaarwisseling.

Buiten is het grijs en vochtig. Toch wordt er nog steeds flink geknald. Ik had me gisteren niet gerealiseerd dat het oudejaarsdag was dus ik moest toch naar buiten. Ik moet niets hebben van al dat vuurwerk dus ik heb heel snel gehaald wat ik nodig had en ik ben toen ook maar heel snel weer teruggegaan. Geen oliebollen en appelflappen, die vette jongens zijn niet aan mij besteed.
Wat wel? Wijn natuurlijk, komkommersalade en gekruide cashewnootjes.In ieder geval genoeg om me te helpen mijn zonden van het afgelopen jaar te overdenken. Dat is altijd prettiger onder het genot van een drankje.
Voor morgen iets vegetarisch. En heel veel fruit en groenten.
Eigenlijk wens ik iedereen elke dag een gelukkig nieuwjaar, maar omdat het 31 december is en de traditie wil dat het nu gebeurt:

Gelukkig Nieuwjaar

Geen opmerkingen: