maandag 24 december 2007

Kerstcadeau.

In mijn oneindige goedheid besloot ik om mezelf een geschenk te geven met kerstmis.
Mijn oog viel daarbij op een platenspeler die je op de usb poort aan kunt sluiten.
Je kunt dan dmv de bijgeleverde software heel gemakkelijk je platen op je harde schijf zetten, tenminste dat stond op de doos.
Dat leek mij een stuk handiger dan het gepruts met een halve stereo installatie naast je pc. En niet te vergeten al die kabels.
Maar waar ik weer niet bij nagedacht heb is dat de software natuurlijk voor Windows is geschreven.
En nou hoor ik zo'n heel klein stemmetje dat zegt: 'Zou je dat Linux er toch maar niet afgooien en Windows er weer opzetten? Je bent dan weer compatible met iedereen en alles'.
Het allermooiste zou natuurlijk zijn om 2 PC's te hebben in een netwerkje. Beetje decadent maar wel reuzehandig. Een switchbox ertussen zodat je maar 1 monitor, muis en toetsenbord nodig hebt. Nog mooier zou zijn een tv kaart,een 2e monitor en de tv eruit.
Keep dreaming.....

Geen opmerkingen: