woensdag 19 december 2007

Vreemd.

Vanmiddag wilde ik wegrijden uit een winkelstraat en terwijl ik bezig was met het in de spiegels kijken of er niets aankwam, keek of ik de voor mij geparkeerde auto niet zou raken begonnen zich heel sterk beelden op te dringen van situaties en dingen die me vagelijk bekend voorkwamen.
Toen ik probeerde me te herinneren wat het was ging het weer weg. dit gebeurde tot vier keer toe.
Het waren geen déjà vu ervaringen, die heb ik ook wel eens gehad.

Als ik het heel kinderlijk zou omschrijven was het alsof er iets voor mijn ogen was dat zei: 'kijk naar mij' en als ik dan keek zei het; 'maar ik ben er lekker niet'
Als iemand er een verklaring voor heeft hoor ik het graag. Wel graag een wetenschappelijke verklaring want verhalen over geesten die contact zoeken of aliens die eraan komen, daar kan ik niets mee.
Misschien ben ik wel gewoon gek aan het worden of was het een kleine kortsluiting, zelf hoop ik op het laatste..

1 opmerking:

Ben Hoogeboom zei

Dag Hadriana,
Het kan een gevolg zijn van enorm slaapgebrek, maar dat is volgens mij met jou niet aan de hand. Dan kan het een gevolg zijn van recent medicijngebruik. Lees nog eens de bijsluiters.
Vervolgens kan het een gevolg zijn van excessief gebruik of juist plotseling stoppen met gebruik van verdohovende druks, waaronder drank. Is ook niet van toepassing.
Tenslotte: een beetje gek worden is niet zo erg. Je noemt het dan gewoon ‘dagdromen’ en klaar ben je.