dinsdag 16 oktober 2007

Ha Ben,

Ik vind het een leuk idee, Ik doe met je mee, ik weet alleen niet of het er vanavond nog van komt.
Nog even over die website van Marja, Ik vind de meeste websites nogal statisch, ik zou het zelf nooit zo gedaan hebben ,jij waarschijnlijk ook niet maar het is een informatieve site met een vrouwelijke 'touch'. In vind zelf oranje geen mooie kleur en die zal ik dan ook nooit gebruiken als ik een website maak.

Dat was zeker wel even schrikken toen dat telefoontje kwam. Moet je normaal iedere week bloed laten prikken? Ik hoop voor je dat het niet te ver van je huis is. Ik heb zelf ook goede ervaringen met de gezondheidszorg.

Morgen moet ik weer een halve dag in het ziekenhuis zijn om verder longfunctie onderzoek te doen.
Ik moet er om 8.45 zijn, nuchter en voordat ik kom mag ik geen inspanning verrichten en geen medicijnen gebruiken. Vooral dat 8.45 vind ik een probleem. Dus ik ga maar vroeg slapen vanavond.

1 opmerking:

Ben Hoogeboom zei

Hallo Hadriana,
Dat is altijd een ellende, als je zo vroeg al in het ziekenhuis moet zijn. Ik moet er 14 november ook weer heen, voor een driemaandelijkse controle, en dan moet ik er om 8.30 uur zijn. Een verschrikking want dan moet ik met de bus van 07.15 uur naar Alkmaar, dan overstappen enzovoorts.
Maar ik hoef er gelukkig niet nuchter heen.
Dat bloedprikken voor de Trombosedienst laat ik nu gemiddeld eens per twee weken doen, en het is vlakbij, in het ouden van dagentehuis, sorry, het seniorenpaleis.
Mar's zoon Chris had haar voorgesteld een simpel sjabloon te gebruiken, zoals wij ook een Blogger-sjabloon hebben voor onze blogs. Maar ze wou zelf ook eens creatief zijn, met die oranje vierkanten enzovoorts.
Dus vandaar dat het zo lelijk is geworden.