woensdag 31 oktober 2007

Goedemorgen Ben,
Vanochtend wilde ik even gaan kijken naar wat je vannacht allemaal had uitgespookt op je weblog.
Vol verwachting klikte ik in mijn bookmarks en plotseling keek ik in het gezicht van Gordon.
Even dacht ik dat ik bij de verkeerde weblog was beland maar gelukkig stond er een sarcastisch bijschrift onder waardoor ik je blog weer herkende.

Mensen zoals bovengenoemde zijn eigenlijk nog het meest geschikt om in een rood-wit gestreepte trui langs de polderbaan te hangen. Als windvaantje.
Hetzelfde geldt voor Keith Drury, jij vroeg je af hoeveel minderjarige meisjes hij gisteravond gepakt had. Aan zijn blik te zien waren het er veel maar het is ook duidelijk dat hij nog lang niet uitgepakt is.

Gelukkig waren er ook nog mooie plaatjes te zien zoals die ets, ik heb geprobeerd om het onderschrift wat te bewerken en het lijkt mij dat er Donker staat en de voornaam bevat meer letters dan de drie van Jan.

En ook een kijkje bij The Nonist was de moeite waard

1 opmerking:

Ben Hoogeboom zei

Dan moet het een ets van Charles Donker zijn!
En ja, de lachende christen geeft altijd veel plezier.
Ik weet nog een prachtige Amerikaanse site: Blue tea. Monster brains had ik je, geloof ik, al eerder aangeraden.