maandag 29 oktober 2007

Nieuws.
De wasmachine is nog steeds kapot dus daar valt niets nieuws te melden.Mijn aantekeningen heb ik inmiddels gevonden en door al dat gezoek kreeg ik het minder koud.

Vanmiddag ben ik bij de longarts geweest voor de uitslag van al die onderzoeken van twee weken terug en de bloeduitslagen waren allemaal goed,
Alleen was mijn conditie achteruit gegaan en hij vond dat ik een hometrainer moest gaan kopen.

Ik vroeg of hij nog even naar mijn arm wilde kijken, Dat deed hij en besloot dat hij een vriendje ging bellen. Het is een aderontsteking vanaf mijn hand tot aan mijn bovenarm, er was nog een discussie over wel of geen heparine maar ze besloten dat er warme en natte compressen om heen moesten, De oorzaak was vermoedelijk de venapunctie van vorige week vrijdag. Maar er moest wel even weer bloed geprikt worden om te zien of er mogelijk andere oorzaken zouden kunnen zijn.
Deze keer moest er in mijn rechterarm geprikt worden. En nou maar hopen dat er geen aderontsteking van komt.

2 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei

Dag Hadriana,
Je wasmachine. Wat is er precies gebeurd, nu hij stuk is? Als je dat even precies opschrijft, mail ik mijn broer Jaap (die loodgieter is en verstand heeft van die dingen). Noem ook het merk van je wasmachine, hoe oud hij is enzovoorts.
Wat is in vredesnaam een venapunctie? Doe je wel voorzichtig?
Een hometrainer kun je wel kopen, maar houd er wel rekening mee dat je dan ook een portie doorzettingsvermogen moet aanschaffen. Dus dat je 's ochtends, voor al het andere werk, een kwartiertje gaat zitten fietsen. Dan pas, als beloning, een lekker ontbijt. Zoiets.

Ben Hoogeboom zei

Goeienavond Hadriana,
Ja, als je pomp kapot is, moet je een nieuwe machine kopen. Daar hoef ik mijn loodgietende broer niet eens voor te mailen.
Denk aan een meeslepende medemens.
Die voorzichtigheid, die ik je voorstelde te handhaven, behelst ook het verkeer met je manager. Niet te furieus reageren, dear Hadriana! Dat moet je alleen doen als je daar wég wilt.