zaterdag 20 oktober 2007

Yoga

Puck citeerde op 17 oktober een ingezonden brief uit de NCRV gids:
(Je moet daar eigenlijk zelf even gaan kijken Puck's Podium)

‘Tot mijn grote verazing las ik in NCRV-gids nr. 39 een zeer positief artikel over yoga. Yoga is een manier in verschillende oosterse religies om je geest leeg te maken, om zo een stapje dichter bij het nirwana te komen. Tevens zijn verschillende houdingen manieren om de chakra’s te openen, waardoor satan en zijn demonen vrij spel krijgen. Dit mag dus nooit gepromoot worden!’


Ik doe al jaren (hatha)yoga en ik ben satan nog nooit tegengekomen, demonen ook niet en van het nirwana weet ik helemaal niets. Ik denk dat je alleen jezelf af en toe tegenkomt.
Misschien is dat voor sommige mensen zo angstaanjagend dat ze denken dat ze satan hebben gezien.

Geen opmerkingen: