zaterdag 10 november 2007


Het wordt vanavond niets meer, mijn DVD speler is kapot en het systeem kan niet booten van de externe DVD writer.
Ik heb de nieuwe versie moeten downloaden van de SuSe site, hij staat nu te installeren maar het zal wel nachtwerk worden voordat het klaar is.

Gelukkig staat mijn laptop hier ook en door inbellen kan ik toch op Internet al is dat heel erg traag met een 56K modem. Voordat iemand zich zorgen gaat maken over mijn telefoonrekening: ik bel in op een 0800 nummer.

Verder heb ik mijn dubbelcd van Glenn Gould weer gevonden met opnames uit 1959 en 1963. Het slechte nieuws is dat er maar 1 CD in het doosje zit.
Ik heb nu wel de partita's van Bach maar niet de preludes en fuga's. Ik ben bang dat mijn nichtje Eva die in het doosje van de Goldberg variations heeft gestopt en dat doosje weer mee naar huis heeft genomen. De Goldberg variations vond ik in het doosje van de Missa Criolla maar waar de Missa Criolla is gebleven weet ik niet.

1 opmerking:

Ben Hoogeboom zei

Dag Hadriana,
Wat een gedoe en gezeur met een computer!Het doet me denken aan december 1983, toen ik met mijn broer naar mijn doodzieke vader reed (die lag in het Amsterdamse AMC). Op de terugweg deed de auto het niet meer. We stopten, we belden de ANWB met zo’n telefoon die langs de weg stond. We werden betrekkelijk snel geholpen en konden weer verder rijden.
Maar dat was nog in de tijd dat er niet geboot werd met een externe DVD writer - wat dat ook moge betekenen. Leg het me maar niet uit, Hadriana, laat me onwetend op deze punten, alsjeblieft. Ik heb niet eens een ínterne DVD writer (geloof ik)!
‘Mijn nichtje Eva’ zal wel de violiste Eva zijn die in je links staat.
Mooi dat je de Goldberg Variaties weer hebt gevonden (heb je Glenn Gould’s versie uit 1981, of die uit, ik meen, 1959?), maar wat is die Missa Criolla? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik zal eens naar op zoek gaan.