vrijdag 23 november 2007

Volle maan en zonsondergang


23 november 2007 17.15

2 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei

Wat een wondere wereld aan kléuren heb je op je site, joh. Paars, lichtblauw, lichtbruin, lichtgroen.
De titel van je blog is nog in zwart ook, en nog te klein ook.
Als je zoiets wilt herstellen: stel álle kleuren in op zwart. Ga daar vanuit verder.
Dus bijvoorbeeld: blogkop donkerbruin. Titelkoppen: ook donkerbruin. Alle tekst links: ook donkerbruin. Tekst van je bijdragen: zwart. Dan kun je nog hier en daar variëren natuurlijk.
Maar echt, zo’n kleurenfeest moet je vermijden.
Je hebt overigens dezelfde lay-out als The Primate Diaries, en dat is een zeer gewaardeerde site!
Mijn Ben Opnieuw is, durf ik je wel toe te geven, ook begonnen met die opmaak. Maar toen zag ik een andere mogelijkheid, waardoor ik nog beter de hele breedte van het scherm kon gebruiken. Ik maakte de kleuren anders, en daar was ie.
Het is ook wel enorm leuk werk, vind je ook niet, om het gezicht van je weblog af en toe lichtjes te veranderen!

Hadriana zei

Ik heb gisteren iets te veel gerommeld met de layout. Maar het komt goed. IK wil alleen nog van dat donkere wallpaper af op de achtergrond.