woensdag 2 juli 2008

Bestraling-the continuing story.

"Ja, dat had je gedacht" zei de bestralings assistente toen ik twee minuten te vroeg voor mijn afspraak de wachtkamer binnenliep met mijn croissantje in een servetje.
"Je kunt meteen doorlopen want je bent aan de beurt, dus je croissantje moet nog even wachten tot je terugbent.", vertelde ze opgewekt.
Ik vond dat uiteraard prima. Bij het instellen van de machine vonden ze dat mijn huid erg rood en schraal was en ze wilden de radiologe er toch nog een keer naar laten kijken.
Toen het bestralen voorbij was kwam ze samen met de assistenten binnen en na het bekijken van mijn huid besloot ze toch wat anders voor te schrijven.
Toen ik uit het kleedhokje kwam lag het recept al klaar. Er stonden drie (onleesbare) dingen op.
Morgen moet ik alles meenemen en dan gaat ze me vertellen hoe ik het moet toepassen.
Dat vind ik nou zo fijn aan dat ziekenhuis. De communicatie is heel snel en efficiënt en de dienstverlening is vriendelijk en prettig.
Nog maar vier bestralingen te gaan en dan is het alweer voorbij. Mijn croissantje heb ik uiteindelijk in de auto opgegeten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat je toch nog wat gegeten hebt.
Maar nog fijner is dat jij zo tevreden bent.
Nou maar lekker aftellen....!!!